پلاک

<پلاک>بهانه ای است برای عاشقی...

پلاک

<پلاک>بهانه ای است برای عاشقی...

زمین در انتظار توست ....

مولا....


زمین در انتظار توست ....


زمان به سویت قدم بر می دارد .....
 

سکوت آسمان نشان از نیاز است! نیاز به یاری!!


اینجا هر صدایی از هرکجا و هرچیز برمی خیزد تورا می خواند !
    

 

                 

ادامه مطلب ...

مطربان رفتند و صوفی در سماع

                                  مطربان رفتند و صوفیان در سماع

شروع شد... 

 

مطربان مینوازند و ما هم در سماعیم و تا چشم باز میکنیم میبینیم که مجلس تمام گشت و به آخر رسید عمر... 

 

                                                                                 گوشه ای از این دنیا 

     

                                                                               جایی به نام اسلامشهر 

                    

                                                                                 ۳۰/آ ب ا ن م ا ه /۱۳۸۷

هیچ چیزی نمی تونه ما چهار نفر رو از هم جدا کنه

ما با هم توی یجایی دوستیمون شکل گرفته که به همین راحتی از بین نمیره شاید ضعیف بشه ولی از بین نمیره. 

 

 

 

   

یادمه این عکس و به زور من توی قطار انداختیم. مهدی یادته چقدر اصرار کردم خوب حالا ببین چقدر قشنگ شده


 

  برای دیدن ادامه عکسهای جذاب و دیدنی از برو بچ باحال به ادامه مطلب برین 

 

حتما برین نگاه کنین ارزشش رو داره

ادامه مطلب ...

من همینم که هستم نه بیشتر ....

من هم در این تلاطم مواج دریاها می خروشم و خود را به تنگناها میرسانم که روزی اگر آب را از من گرفتن مایه حیاتم را نگرفته باشند. 

 

   

 

یادم باشد حرفی نزنم که به کسی بر بخورد 


نگاهی نکنم که دل کسی بلرزد 


خطی ننویسم که آزار دهد کسی را 


که تنها دل من ؛ دل نیست 

 

 

 

 

 

 

ما هم خدایی داریم ...

اونی که نوکر تو بوده * بنده مادر تو بوده 

 

اونیکه عمری از تو گفته * نذار به زیر پا بیفته 

 

ببین غلام رو سیه را * دلم شکسته یبن زهرا 

 

عاشق تو که نیمه جونه * منتظره یه استخونه 

 

نوکر تو که خون میباره * نذار بگن صاحب نداره  

 

  

حرم حضرت عشق

 

 

خیابان حضرت عشق

  

اَللّهُمَّ کُنْ لِوَلِیِّکَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُکَ 

 
عَلَیْهِ وَعَلى آبائِهِ فی هذِهِ السّاعَةِ وَفی کُلِّ ساعَةٍ وَلِیّاً وَحافِظاً 
 
  وَقائِداً وَناصِراً وَدَلیلاً وَعَیْناً حَتّى تُسْکِنَهُ أَرْضَکَ طَوْعاً  
 
وَتُمَتِّعَهُ فیها طَویلا  

 

 

دوست خوبم ما هم خدایی داریم ... 
 
خدایا منرا ببخش که روزی دلی به ناحق 
 
 از دستم بشکند و اون روز را روز  
 
مرگ من قرار بده