پلاک

<پلاک>بهانه ای است برای عاشقی...

پلاک

<پلاک>بهانه ای است برای عاشقی...

هیچ چیزی نمی تونه ما چهار نفر رو از هم جدا کنه

ما با هم توی یجایی دوستیمون شکل گرفته که به همین راحتی از بین نمیره شاید ضعیف بشه ولی از بین نمیره. 

 

 

 

   

یادمه این عکس و به زور من توی قطار انداختیم. مهدی یادته چقدر اصرار کردم خوب حالا ببین چقدر قشنگ شده


 

  برای دیدن ادامه عکسهای جذاب و دیدنی از برو بچ باحال به ادامه مطلب برین 

 

حتما برین نگاه کنین ارزشش رو داره

 

 

این عکس رو الیار توی قطار گرفت(الیار یادته چقدر سر این عکس خندیدیم. یادش بخیر) 


 

   

 

این عکس رو هم توی نماز خونه یا همون سالن همایش انداختیم یادش بخیر چقدر الیار و مهدی رو کتک زدیم بعدش 


  

 

 

همون توضیح عکس بالایی 


 

 

  

مهدی دزفولی نقش هویج رو بازی میکرد  


 

  

 

من در پشت حصارهای زندان البته در دوران جاهلیت بودیم اون زمون  


 

 

 

اینم یه نوع دیگه برای عبادت (مسعود جان مواظب باش پشت سرت خیلی شلوغه دارن برات نقشه میکشنا  ازما گفتن بود دیگه خود دانی)   


 

 

 

 

الیار خیلی نامردی  داری چیکار میکنی < الیار الیار الیار ........>

  


  

 

 

ببینین مهدی و مسعود دارن لاو میترکونن  

 


   

  

تو مشهدم منصور کیایی رو پیدا کردم(منصور دمت گرم اون شب خیلی خوش گذشت البته ح واصم نبود منصور اون روز کشف من بود آخه منصور تازه مسلمون شده اسم اصلیش تامی بود ) 

 


 

  

 

 این عکس بعد از عملیات انحدام قطار انداخته شد که آثارش روی لباسامون معلومه 

 

 


 

 

مسود جیگر منه اصلا مسعود به مادرت بگو میخوام بیام خواستگاریت 

 


 

   

بچه ها ببینید همشون توی بغل من جا شدن   

 


تلاشی برای بر هم زدن دوستی ما نکنید 

 

نظرات 10 + ارسال نظر
حمید توکلی پنج‌شنبه 23 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 17:09 http://Kntu.BlogSky.Com

اگه به هم هدیه بدید، حتی ضعیف هم نمیشه!
قوی تر هم میشه!
موفق باشید!

خیلی ممنون از تو دوست عزیز

حمید جان تو هم یکی از دوستان صمیمی من هستی

فهیمه قجاوند پنج‌شنبه 23 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 18:22

هیچ چیز ارزش دوستی رو نداره!!!!!!!
ان شاالله همیشه اینقدر صمیمی باشین و قدر این روزارو بدونین

خیلی ممنون

آره درسته باید قدر این روزا رو بیشتر بدونیم


هیچ چیز هم ارزش این رو نداره که دوستیمون رو بهم بزنیم

مهدی رمضانی جمعه 24 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 00:53 http://www.behtarinha.net

ان شاءالله تا همیشه دوستی تون پایدار سرتون سلامت دلاتون شاد لحظه هاتون گرم بمونه ... الهی آمین از ته قلب

خیلی چاکریم مهدی جان

دمت گرم آقا مهدی . شما هم از دوستان صمیمی بنده هستید البته اگه افتخار بدین که من جزو دوستانتون باشم.

الیار عاصمی زاده جمعه 24 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 01:47 http://elyar.blogsky.com

حسن جان تا زمانی که خون تو رگهام جریان داره پای رفاقتت هستم

نوکرتم داداش

می دونم منم همینطور الیار جان. ولی افسوس که یه آدم احمق فکر میکنه می تونه دوستی من و تو و بقیه بچه ها مثل مهدی دزفولی عزیز و مسعودی که خیلی بیشتر از همه تون دوستش دارم رو بهم بزنه.

خلاصه در راه رفاقت یا علی گفتیم و تا آخرشم هستیم.

جویا جمعه 24 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 14:10 http://toooska.blogfa.com

موفق باشی ۴تاتون...خیلی زیباست عشق این ۴ نفر به هم...چاکرتیم داش حسن

پس چی فکر کردی ما چهار نفر خدارو شکر اینقدر همدیگرو دوست داریم که حاضریم پای رفاقتمون از جونمون هم بگذریم.

آقا جویا ما بیشتر ارادت داریم به شما

مسعود افشار شنبه 25 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 14:05

دوستی ای که در مکان مقدسی چون مشهد محکم تر شد هرگز گسسته نخواهد شد.دوستی ای که هدف مشخص و مقدسی داشته باشد گسسته نخواهد شد.دوستی ای که منفعت شخصی در آن ملاک نباشد هرگز گسسته نخواهد شد.اگر لیاقت داشته باشم در کنارتان خواهم بود با تمام مشکلات و خوبی ها و بدی ها.

حتما همین طوری دوست خوبم

دوستی که توی روزهای سختی بدرد آدم نخوره که بدرد نمی خوره دوست در همه شرایط باید با آدم دوست باشه نه فقط توی راحتی ها و خوشی ها


البته ایشاءالله که همیشه خوش باشید

امید فرقدان شنبه 25 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 20:53 http://www.farghadan.com

من مخلص هر ۴ نفر شما هستم.

خیلی آقایی امید جان چاکرتیم

دزفولی پنج‌شنبه 30 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 11:37

خالی نبند خالی بند :D

[ بدون نام ] شنبه 2 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 13:51

=((

محمد دوشنبه 4 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 11:48

چهار تا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

پس چند تا ؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد