پلاک

<پلاک>بهانه ای است برای عاشقی...

پلاک

<پلاک>بهانه ای است برای عاشقی...

عاشقم من

عاشقم  من

عاشق   چشمی   که    می بیند         مرا 

عاشق   قلبی       که    می خواهد      مرا 

عاشق   روحی      که    می کاود         مرا 

عاشق   دستی     که    می نازد         مرا 

عاشق   عشقی    که    می جوید       مرا 

عاشق   آن کس    که  با دستان خویش  روح را  در قلب   من   جاری  می کند 

عاشق   آن کس    که  در  فقدان  من  روزها و   سال ها  سوگواری    می کند 

عاشق   آن کس    که  با    من ٬         زیر     باران  مهربانی             می کند 

عاشق   آن کس    که قلبم  از برای دیدش   روز ها را تک به تک لحظه شماری  می کند 

نظرات 2 + ارسال نظر
حسن نوروزی شنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 00:39

باریکلا آقا وحید
وحید تو هم بلدی از این متنهای قشنگ و با معنی بذاری

از این کار ها ندیده بودم ازت

آفرین :دی

منصور پنج‌شنبه 28 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 23:02

عطیه جون خوبن؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد