پلاک

<پلاک>بهانه ای است برای عاشقی...

پلاک

<پلاک>بهانه ای است برای عاشقی...

دوباره بازم دلم گرفت ...

سلام 

خیلی وقت بود نمیومده بودم توی وبلاگم   

 

 

دوباره دلم گرفت 

 

روزگار عجیبی شده ... 

هر چی میخوای که گیر نباشی نمیشه  

خیلی وقت بود توی ازدحام اطرافیانم تنها بودم ... تنها 

خیلی شلوغ ولی هیچکس رو نمیبینم  

چرا هیچ وقت جواب این سوالات رو نداده کسی  

چرا در اوج شلوغی خلوتی هست که کسی نمیفهمه 

چرا یکی ...  

 

خیلی وقتها نمیشه حرف آخر رو زد چون حروف نمیتونن معنی شون رو انتقال بدن  

 

 

دوباره دلم گرفت ... 

 

خداییش دم خدا گرم هر وقت دلم گرفت بیشتر بهش نزدیک شدم ، بیشتر حضورش رو احساس کردم ...  

 

دلم گرفت ... چقدر جمله آشنا ولی غریبی  

 

یه جمله تکراری : حق نداری طوری نگاه کنی که دلی بلرزه ... 

آخه فقط دل تو دل نیست ... 

 

 

خیلی وقتها در اوج قدرت آدم ضعیفی هستی  

خیلی وقتها در اوج ضعیفی آدم قدرتمندی هستی 

خیلی وقتها وقتی فکر میکنی قدرتمندی جلوی یه ... کم میاری 

  

  

نقطه سر خط

نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] یکشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 13:08

حق نداری طوری نگاه کنی که دلی بلرزه ...

آخه فقط دل تو دل نیست ...

«جمله خیلی خیلی قشنگیه»

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد