پلاک

<پلاک>بهانه ای است برای عاشقی...

پلاک

<پلاک>بهانه ای است برای عاشقی...

شهادت امام جواد (ع) تسلیت باد

کیستم من مظهر جود خداى مهربانم نهمین آئینه دار خاتم پیغمبرانم

هشتمین آلاله‏ ى باغ ولاى مرتضایم گوهر دریاى عصمت من جواد بن رضایم

بعد موسى جرعه نوش باده ‏ى جام طهورم اولین فرزند دلبند رضا در شهر نورم

لاله‏ اى بودم که کرده داغ مادر، خون دل من شوهرى هستم که باشد همسر من قاتل من

در سنین نوجوانى همسر نامهربانم داد زهرى کز شرارش سوخت مغز استخوانم

من درون خانه بودم او به پشت درب خانه مى‏ زدم من ناله از دل، مى‏ زد او چنگ و چغانه

در کویر تشنه کامى داد از کین زهر نابم تشنه لب گشتم نداد آن بى حیا یک جرعه آبم

هر زمان از پرده دل ناله از اغیار کردم
یادى از ناله‏ ى بین در و دیوار کردم

بس که خون دل ز دست همسر نااهل خوردم در سنین نوجوانى همچو مادر جان سپردم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد